Hvordan opretter jeg mig som bruger på e-portalen?

Du starter på forsiden. Trykker på knappen Selvbetjening. Tryk på Opret mig som bruger. Udfyld siden som anført. Adgangskoden skal være på minimum 8 tegn. Denne kode skal du  kunne huske efterfølgende. Tryk til slut på Opret ny bruger.

Hvad hvis jeg har glemt min adgangskode?

Har du glemt din adgangskode, skal du kontakte os. Vi kan nulstille din konto og give dig en ny adgangskode.

Hvad kan jeg bruge e-portalen til?

Du kan bruge e-portalen til:

  • Bestille tid til konsultation
  • Forny fast medicin
  • Stille korte spørgsmål, som ikke skyldes akut sygdom
  • Få svar på prøver og undersøgelser på forespørgsel

Kan jeg se mine tider på e-portalen?
Ja, du kan se de tider, som du har bestilt via e-portalen, men de tider du har fået af os i Lægehuset, kan du desværre ikke se.

Hvorfor kan jeg ikke vælge mit sædvanlige apotek ved medicinbestilling?

Systemet giver kun mulighed for at vælge receptserveren, hvis der ikke fra vores side er anført et fast apotek. Ønsker du et bestemt apotek, skal du give os besked om hvilket, så anfører vi det for dig. Det bliver så dit faste apotek fremover.

Kan jeg få svar på mine prøver over e-portalen?

Ja, hvis du ønsker dette, kan du, efter aftale med din behandler få svar på prøver over e-portalen. Det er dog i nogle tilfælde mere hensigtsmæssigt, at prøvesvar gives telefonisk eller ved konsultation.

Hvem kan jeg bestille tid hos?

Du kan bestille tider hos læger og sygeplejersker. Du kan ikke bestille tid hos vores laboranter.

Når du bestiller tid, vælger systemet selv, hvor lang tid der skal bruges til en given konsultation. Du skal derfor ikke bestille flere tider efter hinanden.